Det är nu det händer!

12 Mar

Tummen må vara bättre men höften är fortfarande skev och jävlig. Men imorgon är det dags! Ääääntligen ska jag på magnetröntgen i GBG! Det känns nästan som att vara bjuden på fest. Halvåtta på kvällen ska jag rullas in i röret. Krattorparns Märta ska följa med som sällskapsdam/terapeut så det känns som en liten happening bara det!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att de ser nåt! Vad som helst nästan. Allra helst lite benpålagringar på höftkulan, då räknar jag med att opereras och vara så gott som återställd till sommaren.

Jag håller mb de quervain-tummen. Ni med va?

20130312-223949.jpg

Not happy go lucky.

2 svar to “Det är nu det händer!”

  1. Carmencita mars 14, 2013 den 10:02 f m #

    Överlevde du?? Läget idag ?? STORkram!

    • ryrasstjarna mars 14, 2013 den 7:27 e m #

      Jag överlevde! Urmysigt juh! Meditativt att ligga där inne i ett ljust rör och lyssna på musik 😉

      Får besked nästa vecka! Hoppas de ser nåt (bara inte cancer).

Lämna en kommentar