Work, work

29 Aug

Den här veckan asså. Lite utöver det vanliga. Det är föräldramöten och nya kurser, tolkar som ska bokas, möten som ska gås på, handla och fixa och trixa och rodda inför festen på lördag.

Satt och väntade på en klass idag. Insåg att jag befann mig på fel skola.

Sa neger två gånger på historieundervisningen – i helt fel sammanhang. Försökte prata mig ur situationen – röda kinder osv.

Jag beställde ett par nya byxor i fredags. De är borta nu. Var är de? I Sandhemsspåret? Hade en knapp timme att panikhandla nåt nytt till helgen idag. Enda chansen. Kom hem med två nagellack.

Kompis, det går bra nu.

2 svar to “Work, work”

  1. Carmencita augusti 29, 2012 den 8:22 e m #

    Nagellack är ALDRIG fel 😄

  2. Maja augusti 31, 2012 den 10:39 f m #

    Hahaha, jag vill ju helst veta i vilket sammanhang du sa neger…hahaha.

Lämna en kommentar