PK my ass

23 Nov

Ibland blir jag anklagad för att vara PK. Jag tar det som en komplimang. Vad är det för fel på det, liksom? Fler borde vara det om det här jävla landet ska fortsätta rulla.

Nog om det. Jag vill bara att ni ska veta att jag gärna framstår som PK men jag är inte PK. Jag är nämligen en ulv i fårakläder. Kålsupare. Ond.

Jag snackar gärna vitt och brett om hur föördomsfrii jag är. ”Alla får vara preciiis som de är, se ut hur de vill, alla är vi människor liksom”. Men egentligen är jag fördomsprofilen personifierad.

Ett axplock av mina fördomar:

Det här med att vissa på allvar tycker att Tom Cruise är het, de måste ju leva med en jävla skev bild av verkligheten. Han är ju fan inte snygg nånstans.

Personer som har ett extremt pedantiskt, städat hem har med största sannolikhet dålig självinsikt alternativt själsliga bekymmer alternativt dåliga relationer. Det finns få uttryck som stämmer bättre än det här: ”Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete!”

Personer som särskriver har lägre IQ än andra. Oahhha! Skrev jag det där? Högt!? Nä? Nej, självklart är det inte så. Eller? Jag vet inte. Men alla jävla SD-anhängare särskriver ju för fan!

Föräldrar som låter sina små flickebarn gå med smink till småskolan är lite dumma i huvet.

Personer som lyssnar på house röstar blått. Motivering överflödig.

Ja. Det var allt för nu. Det kommer mera.

Lämna en kommentar